hero

Dan miganja ZAME

Na voljo so vam različne vsebine s športnimi vadbami in predavanji, ki vam bodo nedvomno doprinesli novo znanje in prepotrebno motivacijo.

Vadbe in predavanja

Dan miganja ZAME v živo, ki smo ga že četrtič želeli izpeljati v Arboretumu Volčji Potok, smo zaradi vremenske nestanovitnosti odpovedali. Zaradi velikega interesa pa smo ga pripravili v spletni obliki! 
Za vas smo pripravili knjižnico vadb in predavanj v sodelovanju z našimi strokovnjaki s področja športa, prehrane in zdravega življenja, s katerimi smo načrtovali dogodek v živo.

S spletnimi vadbami, primernimi prav za vsakogar, se predstavljajo Patricia Pangeršič, Petra Parovel, Anže Spreizer, Zumbalisious Crew in Vitka Ritka. Poleg tega pa smo poskrbeli tudi za izvrstna predavanja strokovnjakov iz področja športa, prehrane, zdravja in splošnega dobrega počutja.

Vadbe:
  1. Patricia Pangeršič: Vadba TNZ (Bootycamp)
  2. Petra Parovel: Tabata Burn 
  3. Zumbalicious crew: Zumba
  4. Barbara – Vitka ritka: Cardio HIIT
  5. Anže Spreizer: Own Flow 

Predavanja:
  1. Anže Spreizer: Psihofizične osnove gibanja telesa
  2. Fit Lucija: Kuharski triki za lažje hujšanje
  3. Dr. Milan Hosta: V svojem elementu – kako postati pretočna osebnost
  4. Neja Doles in Urša Menard (Zavod Spoznaj prehrano): Ali rogljiček za zajtrk redi?
Veselimo se, da bomo migali skupaj, čeprav bomo narazen.
 

Spletne vadbe

 
PATRICIA PANGERŠIČ, osebna trenerka

Patricia je profesionalna osebna trenerka, ki je svoje poslanstvo zasnovala tako na lastni izkušnji s preobrazbo postave kot tudi z dolgoletnim delom na področju osebnega in online trenerstva. Ponaša se s številnimi zadovoljnimi strankami in je najbolj poznana po svojem izjemno uspešnem online programu Fit Akademija, ki je navdušil že več kot 40.000 posameznic in posameznikov.
Na družbenih omrežjih ji sledi 120.000 fantov in deklet, s katerimi dnevno deli preverjene nasvete za zdravo prehrano, pravilno izvajanje vaj in še marsikatere druge podrobnosti, ki so pomembne za zdrav življenjski slog. 

FIT AKADEMIJA -  Vadba TNZ (BOOTYCAMP)
Če ste naveličani pretežkih vaj in dolgih treningov, pri katerih komaj čakate, da se končajo, vas Patricia vabi, da se ji pridružite na kratkem in efektivnem treningu, namenjenem oblikovanju najbolj kritičnih delov telesa - trebuhu, nogam in zadnjici! 
Individualizacija omogoča, da je vadba primerna tako za začetnice kot tudi za fizično bolj pripravljene posameznice.
Pripomočki: zaželena je vadbena podloga; v kolikor imamo elastiko pa lahko pri treningu uporabimo tudi to.
 


PETRA PAROVEL, diplomirana kineziologinja

Petra Parovel je diplomirana kineziologinja, ki je zadnjih 11 let namenila raziskovanju fitnesa in vsega povezanega z zdravim ter fit načinom življenja. Čeprav nikoli prej ni bila športnica, je s prvim treningom začutila tako močno ljubezen do tega področja, da se je odločila podati na pot osebnega in spletnega trenerstva, danes pa se lahko pohvali tudi z vedno bolj uspešno znamko SWY. Na družbenih omrežjih ji sledi več kot 64.000 fantov in deklet, s katerimi deli nasvete za zdrav življenjski slog in brez zadržkov razkriva resnično plat svoje zgodbe in poti. 

TABATA BURN
Tabata BURN trening je intenzivnejša vadba, ki kar najbolj pomaga pri topljenju maščob. Trening bo sestavljen iz enostavnih vaj, ki so primerne tako za začetnike, kot tudi za fizično bolj pripravljene posameznike. Vadba bo dvignila srčni utrip in te pripeljala do svojih mej, katere bomo skupaj premagali. Poskrbljeno bo za dobro muziko in zabavo!
 


ZUMBALICIOUS CREW, licencirane Zumba inštruktorice

Zumbalicious Crew sestavljajo Anita, Marjeta in Lara, licencirane Zumba inštruktorice in organizatorke športnih dogodkov. Že desetletje navdušujejo s svojimi treningi in organizacijo dogodkov, kar potrjuje dejstvo, da se število njihovih “Zumba LOVERjev” vsako leto strmo povečuje.
Njihov crew sestavljata dve sestri in prijateljica, a delujejo kot prava družina s skupno točko ljubezni do plesa. Skupaj ustvarjajo, trenirajo, razmišljajo, delajo in seveda plešejo. Njihov cilj je nuditi najboljše koreografije, energijo, motivacijo in strast – tako do plesa, kot življenja na splošno.

ZUMBA FITNESS
Zumba je energična in zabavna plesna vadba, ki združuje različne latino ritme, kot so salsa, merengue, cumbia in reggaeton. Če želite narediti nekaj dobrega za svoje telo in dušo, se zabavati v dobri družbi, ob divjih ritmih in latino glasbi ter izkoristiti svoj čas za dobro kardio vadbo, je Zumba prava za vas! 
 


ANŽE SPREIZER, doktorski študent kineziologije

Anžeta je nenaklonjenost fizičnega zdravja v otroštvu ga peljalo v raziskovanje delovanja moderne medicine, kjer je lahko skozi procese rehabilitacije spoznaval delovanje človeškega telesa. S tem je spoznal ogromno informacij in navodil, ki pa mu niso prinesla zdravljenja v pravem pomenu besede. In čeprav mu je bilo gibanje omejeno, celo prepovedano, se je z željo po razumevanju telesa in uspešnejšem zdravljenju, vpisal na Fakulteto za šport. Kljub znanju, ki ga je na tej poti pridobil pa še vseeno ni bilo dovolj za rešitev njegove gibalne oviranosti. Tako se je odločil, da se temu problemu posveti drugače. Začel je pri osnovah in sicer je začel poslušati telesne vzgibe, prepoznavati telesne občutke in odzive. Takrat je opazil da je gibanje in telo medij preko katerega lahko uravnava odnos do sebe, okolja in bolečine. Ob novih spoznanjih je nehal slediti metodam in si sam oblikoval utelešeno gibalno prakso s katero se je lahko osvobodil gibalne oviranosti. Tako je danes tudi doktorski študent Kineziologije, kjer želi raziskovati še nekoliko globje kotičke gibanja. Zanimajo ga holistični vplivi gibanja, ki se ne nanašajo le na estetsko in fizično pripravljenost, temveč tudi boljšo regulacijo stresa, prepoznavanje svojih mej ter soočanja z vsakodnevnimi odpori. Vso to znanje pa si sedaj želi predati naprej tudi preko Own flow prakse.

OWN FLOW VADBA
Premikanje in  spoznavanje okolja je naše primarno orodje, preko katerega naši možgani rastejo in se razvijajo. Gibanje je avtentična integracija samega sebe v smislu fizičnega, kognitivnega, čustvenega in duhovnega. Ko torej spreminjamo preproste gibalne vzorce, spreminjamo več kot le fizično, nekaj precej globjega. Ko spremenimo način gibanja, s tem spremenimo tudi način bivanja. Iz tega koncepta izhaja tudi raziskovalna gibalna praksa Own Flow. Gre za vadbo, ki upošteva in združuje psihološki in fizični kontekst v celoto, v živo telo. Gre torej za odprt prostor namenjen raziskovanju gibalnih vzorcev. Ko izzovemo lastne meje gibanja se učimo predvsem novih načinov povezovanja s seboj, drugimi in okoljem v katerem živimo. Cilj je prepoznavati, utrjevati in raziskovati ter s tem razbremeniti telo odvečnega stresa, bolečine in drugih neučinkovitih vzorcev premikanja. S prakso own flow si pomagamo v življenje prinesti večjo stabilnost in močnejšo regulacijo, ki nam dolgoročno prinaša večjo učinkovitost gibanja. 
Glavni cilj vadbe je, da okrepite svoj imunski sistem, utelešate varnost, dvignete svojo gibalno učinkovitost ter raziskujete kontakt skozi preprostost svojega giba.
 


VITKA RITKA, osebna trenerka

Vitkaritka.si je skupnost, ki jo sestavljata Barbara in Jakob, nekoč uspešna plesalca, ki sta kasneje postala licencirana trenerja, zaljubljena v najrazličnejše oblike gibanja. Verjameta, da obstaja način, da vsak v svojem telesu začuti pozitiven tok energije, ki pripomore biti še uspešnejši na vseh področij svojega življenja. Zadala sta si cilj, da pokažeta ljudem, da ni treba postati fitnes guru in da pot do telesa, zdravja, energije in samozavesti, ki bodo krasili vaše življenje, v resnici ni prav nič zapletena.

VITKA RITKA CARDIO HIIT
Kratek, a izjemno intenziven intervalni trening. Pospeši metabolizem in poskrbi za visoko porabo kalorij tudi po treningu (EPOC učinek). Vsekakor odličen trening za sproščanje čustvene napetosti in stresa.
"Ne skrbi, vaje so izbrane tako, da lahko odličen trening narediš tudi, če si začetnica. Predstavljene bodo tako težje kot lažje različice vaj. Edini slab trening, ki si ga naredila, je tisti, ki ga nisi," še dodaja.
 

Spletna predavanja


FITLUCIJA, licencirana prehranska svetovalka

Lucija je strokovnjakinja za uravnoteženo prehrano, ustvarjalka receptov in ambasadorka programa Generali ZAME. Z zdravimi recepti in nasveti, ki jih deli na družbenih omrežjih, želi sledilce vzpodbuditi, da bi izboljšali svoje prehranjevalne navade.
 "Verjamem, da priprava zdravega obroka ni samo še en opravek, ampak oblika skrbi zase. Zato vas želim vzpodbuditi, da si vzamete čas za kuhanje in poskrbite, da bodo vaši obroki uravnoteženi, hranljivi ter okusni," še dodaja.

Na Lucijinem predavanju boste izvedeli, kako lahko jeste več in hkrati hujšate. Dobili boste praktične napotke za prehrano med hujšanjem, zanimive ideje za obroke in spoznali kak nov trik, ki vam bo olajšal izgubo telesne mase.
 


DR. MILAN HOSTA, dihalni terapevt in trener življenjskih veščin

Dr. Milan Hosta je life-coach, ki ponuja podporo visoko uspešnim posameznikom, elitnim športnikom, podjetjem in strankam z različnimi izzivi rasti ali preobrazbe ali z zdravstvenimi težavami. Razvil je metodo 369matrix, ki združuje kvantni in materialni pristop k življenjskim izzivom. Je profesionalni član Galileo Commission, ki raziskuje in širi meje znanosti, medicine in duhovnosti. Ključni strokovnjak pri razvoju FlowCode metode za sistematični razvoj pretočne osebnosti in mentor izobraževanja FlowCoach po vsem svetu. Je tudi predavatelj na Fakulteti za vede o zdravju pri Univerzi na Primorskem, član strokovnega sveta Slovenskega coaching združenja, European Mentoring & Coaching Council, World Business & Executive Coach Summit, and International Breathwork Foundation.

V SVOJEM ELEMENTU - ALI - KAKO POSTATI PRETOČNA OSEBNOST
Se spomniš občutka, ko 'padeš not' v dejavnost tako osredotočeno in tako poglobljeno, da vse drugo okrog tebe postane nepomembno. Izgubiš občutek za čas, nekako je vse skupaj kot en neskončen trenutek, ki se ga polno zavedaš. Popolnoma obvladuješ svoj položaj in se hkrati popolnoma prepustiš toku dogajanja. Preplavlja te gotovost v tvoje sposobnosti in se vse nekako združi v eno celoto.
V tem stanju smo popolnoma potopljeni v to, kar počnemo. Tako globoko smo v sedanjem trenutku, da se zlijemo s tem, kar počnemo, kar nam daje izjemen občutek enosti z okoljem. V tem stanju ni nobenega dvoma, ni stresov ali pritiskov, ki jih običajno najdemo v današnji družbi, ni strahu, da nam ne bi uspelo. Smo v svojem elementu. To stanje se imenuje stanje optimalnega pretoka, stanje zanosa, zlitja in vznesenosti. Doseganje tega stanja in teh občutkov se da naučiti in izmojstriti. Stanje dobre življenjske pretočnosti. Nekateri rečejo tudi, da smo takrat v svojem elementu!

Na delavnici spoznate:
  • katere so osnovne lastnosti pretočne osebnosti;
  • kako načrtno dosegati stanje dobrega pretoka in lahkotnosti v življenju;
  • zakaj in kako ujeti pravo mero pri soočanju z življenjskimi izzivi;
  • kaj lahko naredim, da čim večkrat »padem not« v cono visoke učinkovitosti;
  • kakšne okoliščine spodbujajo dobro pretočnost;
  • kako ujeti pravo frekvenco; na kratko o možganskih valovih v stanju visoke pretočnosti;
  • nekaj praktičnih napotkov za dober pretok!


NEJA DOLES IN URŠA MENARD, Zavod Spoznaj prehrano

Zavod Spoznaj prehrano so strokovnjaki s področja prehrane z enim skupnim ciljem: približati prehrano ljudem. Pišemo, govorimo, ustvarjamo ter objektivno in nepristransko razglabljamo o aktualnih temah s področja prehrane, ki so plod znanja celotne ekipe. Zavedamo se širine, ki jo zajema beseda prehrana. Za nekoga zgolj vsakodnevno početje, za druge pot do boljše samopodobe, za tretje razlika med zdravjem in boleznijo. Z znanjem, ki smo ga nabirali tekom študija ter ga izpopolnjujemo iz dneva v dan, si prizadevamo podajati strokovno podkrepljene informacije in ti zagotoviti, da boš na pravi način spoznal/a prehrano.

Neja Doles je diplomirana prehranska svetovalka, ki zaključuje svoje pripravništvo za dietetika v zdravstveni dejavnosti ter je soustvarjalka vsebin zavoda SpoznajPrehrano. S svojim znanjem, ki ga stalno bogati, želi ljudem na preprost način približati uravnotežen in svoboden način prehranjevanja. V življenju se drži pregovora, ki pravi: “Počasi (z veliko vztrajnosti) se daleč pride”, česar se je potrebno zelo dobro zavedati pri spreminjanju prehrane in prehranjevalnih navad.

Urša Menard je diplomirana inženirka živilstva in prehrane, trenutno pa zaključuje magisterij Prehrane na Biotehniški fakulteti in deluje v zavodu SpoznajPrehrano. Ker je zelo preprosta in odločna oseba, ki enostavno ne prenese zavajanja, si prizadeva, da bi tudi ljudje s katerimi sodeluje, imeli do (pre)hrane bolj sproščen odnos, hkrati pa bi hitro prepoznali, kdaj jim kdo, po domače rečeno, “prodaja bučke”.

ALI ROGLJIČEK ZA ZAJTRK REDI?
Ste pripravljeni, da razbijemo prehranske mite, ki vas vsakič znova spravljajo v dvome in nesigurnost? Potem ne smeš zamuditi predavanja Neje in Urše, ki se bosta dotaknili najbolj vročih mitov leta 2022.
 


ANŽE SPREIZER, študent doktorskega študija Kineziologija

Anže je primarno gibalec, ki se je preizkusil v široki paleti vseh vrst športnih, umetnostnih in borilnih veščin kot tudi terapevtskih praks. Iz vseh teh področij združuje uporabne informacije v preproste protokole, preko katerih opolnomoči posameznika za varno avtentično gibalno prakso.

PSIHOFIZIČNE OSNOVE GIBANJA TELESA
Na predavanju boste spoznali, kako na podlagi lastnih informacij o gibanju oblikovati svojo zdravo gibalno prakso. Predstavljeni[JV1]  bodo najpomembnejši gibalni vzorci, ki pogosto povzročajo nevarnost pri gibanju in posledično možnost poškodb, ter, kako jih zavestno spremeniti, da bo vadba varna in učinkovita.

Teme:
  • Koncept psihološke in gibalne fleksibilnosti
  • Implementacija zavedanja v prakso
  • Gibalni stebri, ki bi jih morali vključiti v svoj trening
  • Proces samoučenja
  • Avtentičnost in vadba
 Na predavanju boste spoznali, kako na podlagi lastnih informacij o gibanju oblikovati svojo gibalno prakso, da bo ta zdrava.
 

Ugodnosti